Організація гурткової роботи 2022-2023 н. р.

Гурток «LEGO  конструювання »

Керівник: Кондор Неля Михайлівна

Мета: сприяти розвитку  у дошкільнят навичок конструювання як універсальної розумової здібності; розвивати комунікативні здібності та навички міжособистісного спілкування;  формувати навички співпраці при роботі в колективі, команді, малій групі;  виховувати особистісні та вольові якості; ознайомлювати з основними деталями LEGO-конструктора, видами конструкцій; – навчати  створювати різні конструкції за зразком, схемою, малюнком, умовам, словесної інструкції.

 

Хореографічний гурток «Зіроньки»

Керівник: Кільган Оксана Василівна

Мета: формувати початкові хореографічні уміння та навички засвоєння нескладних танцювальних рухів та етюдів; залучати дітей до краси хореографічного мистецтва; виховувати любов та інтерес до танцювальної діяльності; створювати умови для розвитку обдарованих дітей.

 

Гурток «Умілі ручки»

Керівник: Васько Ольга Ярославівна

Мета: передбачає розвиток у дітей творчої уяви, фантазії, художнього смаку, образного мислення, пам’яті, уваги, наполегливості у роботі, працелюбності, дрібної моторики пальців рук; виховання охайності, посидючості, витривалості, дисциплінованості.

 

Гурток «Веселі нотки»

Керівник: Кучма Ірина Богданівна

Мета: розвивати вокальні здібності, музичний слух, чистоту інтонування;  пробуджувати інтерес до вокального мистецтва; вчити чітко виконувати мелодію, співати правильним природнім голосом під фонограму, живий супровід; виховувати любов до музики в загальному.

 

Гурток «Цікаві шашки»

Керівник: Лавринчук Оксана Сергіївна

Мета: навчити дітей грати в шашки; сприяти цілеспрямованому інтелектуальному розвиткові дітей, розвивати творчі здібності, логічне мислення, уважність; виховувати інтерес до гри.

 

 

Англійський гурток «Easy English»

Керівник: Лапавець Ірина Степанівна

Мета: сприяти повноцінному, своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування; виховувати сталий інтерес та позитивне ставлення до вивчення іноземної мови у дітей дошкільного віку;

розвивати чуття іноземної мови; навчати дітей літературної вимови англійських звуків; навчати дітей відповідати на запитання.