Гурток «LEGO конструювання »
Керівник: Кондор Неля Михайлівна
Мета: сприяти розвитку у дошкільнят навичок конструювання як універсальної розумової здібності; розвивати комунікативні здібності та навички міжособистісного спілкування; формувати навички співпраці при роботі в колективі, команді, малій групі; виховувати особистісні та вольові якості; ознайомлювати з основними деталями LEGO-конструктора, видами конструкцій; – навчати створювати різні конструкції за зразком, схемою, малюнком, умовам, словесної інструкції.
Хореографічний гурток «Зіроньки»
Керівник: Кільган Оксана Василівна
Мета: формувати початкові хореографічні уміння та навички засвоєння нескладних танцювальних рухів та етюдів; залучати дітей до краси хореографічного мистецтва; виховувати любов та інтерес до танцювальної діяльності; створювати умови для розвитку обдарованих дітей.
Гурток «Умілі ручки»
Керівник: Васько Ольга Ярославівна
Мета: передбачає розвиток у дітей творчої уяви, фантазії, художнього смаку, образного мислення, пам’яті, уваги, наполегливості у роботі, працелюбності, дрібної моторики пальців рук; виховання охайності, посидючості, витривалості, дисциплінованості.
Гурток «Веселі нотки»
Керівник: Кучма Ірина Богданівна
Мета: розвивати вокальні здібності, музичний слух, чистоту інтонування; пробуджувати інтерес до вокального мистецтва; вчити чітко виконувати мелодію, співати правильним природнім голосом під фонограму, живий супровід; виховувати любов до музики в загальному.
Керівник: Лавринчук Оксана Сергіївна
Мета: навчити дітей грати в шашки; сприяти цілеспрямованому інтелектуальному розвиткові дітей, розвивати творчі здібності, логічне мислення, уважність; виховувати інтерес до гри.
Англійський гурток «Easy English»
Керівник: Лапавець Ірина Степанівна
Мета: сприяти повноцінному, своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування; виховувати сталий інтерес та позитивне ставлення до вивчення іноземної мови у дітей дошкільного віку;
розвивати чуття іноземної мови; навчати дітей літературної вимови англійських звуків; навчати дітей відповідати на запитання.